26 Ocak 2015 Pazartesi

Daireden Fok

Herkese Merhaba =)
15 Karne tatiline iki gün kala hem ödev telaşımız hemde karne telaşımız vardı. Eeee etkinliksiz olmaz bir şeyler yapmamız lazım minik parmaklarımız çalışsın.Basit bir etkinlik yapmaya karar verdim ve sonuç : FOK 
Bir yerde görmüştüm aklımda kaldığı kadarını hemen hazırladım.Miniklerime sordum bu ne ? Cevap : FOK BALIĞI ÖĞRETMENİMMM 
Aslına bakarsanız hemen anlayacaklarını düşünmemiştim. Hatta görmemişlerdir diye bile düşünmüştüm ama her zaman olduğu gibi bu seferde şaşırttı beni çocuklarım.Eee devir değişti.Çocuklarımız bilgisayar çağı çocuğu ahhh bizim zamanımızda böyle miydi ?? =)))
Etkinliğimiz gördüğünüz gibi çok basit. Tam ilk zamanlar makasa ve kartona yeni yeni alıştıkları dönemde yapabileceğimiz bir etkinlik oldu.Fok balığımız 4 tane daireden oluşuyor. Ayaklarındaki daireleri  katlama yapıyoruz. En son  burnunu ve bıyıklarını yapıp bitiriyoruz.






Hiç yorum yok: