11 Mart 2015 Çarşamba

Tuvalet Kağıdı Rulosundan Baykuş

Herkese Merhaba =)
Okul öncesi öğretmeni olunca evin bi kısmı geri dönüşüm çöp konteyneri gibi oluyor. Soda şişesi,tuvalet kağıdı rulosu gibi bir çok ıvır zıvır birikiyor.Tuvalet kağıdı rulosu tam 23 oldu eee öğrenci sayımda 23 ;) Hemen değerlendirelim dedik ve bu sevimli baykuş örneğini gördüm.Bende yaptım oldu =))
Örnekteki baykuş tek renk kek kalıbından yapılmıştı. Ben bu kek kalıplarına aşık olduğum için bende tek renk,desenli vs her çeşidi mevcut. Kendi baykuşumu meyveli kırmızı kek kalıbından yaptım. Öğrencilerime de kızlara pembe, erkeklere mavi bebek desenli kek kalıbı aldım.
Tuvalet kağıdı rulosunun tepe kısmını içine katlıyoruz. En alt kısımdan başlayarak ikiye katladığımız kek kalıplarını kat kat fırfırlı etek misali yapıştırıyoruz. Benimki toplam 6 kat. 4.katı yapıştırdıktan sonra tekrar ikiye katlayıp yaptığım kanatları yapıştırdım.Sonra üzerine iki kat daha kek kalıbı yapıştırdım.Diğer taraftan da gözlerinin kırmızı ve beyaz kısmını yapıştırıp tahta kalemi ile gözbebeğini yapıp baykuşuma yerleştirip yapıştırdım.
Çocuklarımdan da tahta kalemi ile gözlerini yapmalarını istedim.Kimisi kirpik yaptı, kimisi de irili ufaklı gözbebeği yaptı. Eğer muntazam bir göz isterseniz onuda siyah kartona çizip verebilirsiniz. 






Hiç yorum yok: