27 Kasım 2014 Perşembe

Şeker Hamuru Kurabiye

Bu seneki velilerim bana öğretmenler gününde sürpriz yapıp beslenme saatinde baskın yaptılar.Çoluk çocuk hep beraber velilerimin hazırladığı o güzel pastaları börekleri afiyetle yedik. Velilerim hediyelerini taktim ettiler. Sonra slow müzikte çocuklarım romantik dans etti.Sonra sesi son ses açıp hareketli müzikte dans ettik.Sandalye kapmaca oynadık. Kısacası o gün çok eğlendik.
Neyse ben asıl meseleye geleyim. Bu yazıyı neden hazırladım söyleyeyim bir an önce. Bir velim şeker hamuru kurabiyesi yapmış. Çok hoşuma gitti.Ne becerikli velilerim var öyle =)))
Bu kurabiyelerden bizde çocuklarımıza yaptırabiliriz. Hatta şimdi aklıma geldi ben staja giderken öğretmenimle birlikte çocuklara yaptırmış ve velilere satmıştık. Toplanan parayı da bir yardım kuruluşuna vermiştik.
Aile katılımı olarak sınıfta kurabiyeleri çocuklara yaptırıp onları pişirmeye göndeririz. Sonra  çocuklarla şeker hamurundan yaptığımız kurabiyelere uygun şekiller yaparız.Kurabiyelerimiz pişip soğuduktan sonra şekerlerini yapıştırıp güzelce paketleyip boll boll foto çekip çocuklarla birlikte eve gönderebiliriz. Benim staj zamanımda yanlış hatırlamıyorsam şeker hamurunun kilosu 10 liraydı. Eğer pahalı gelirse internetten tarifini alıp yapabiliriz de =))



Hiç yorum yok: