20 Kasım 2014 Perşembe

Kese Kağıdından Ev

Kese kağıdından ev yapmak istedim ama desensiz kese kağıdı bulamadım. Yani normal boyutta bir kese kağıdı. Hepsinin üzerinde "afiyet olsun vs " yazısı vardı. En sonunda bir ambalajcıda dev boyutta ama desensiz kese kağıdı buldum. Görünce bundan ev değil apartman yaparım dedim ama yine normal bir ev yaptık. Tabii standart 120 m2 değil de 165 m2 oldu bizim evlerimiz =))
           Kesme ve yapıştırma işlemleri bittikten sonra çatısına tuğla olsun diye kırmızı simli karton yapıştırdık.Bacası  renkli olsun diye mavi yapmıştık bacayı da mavi simli karton ile süsledik. En son herşey bitince çocuklarımdan tahta kalemleriyle perde vs çizmelerini istedim. Kimisi perde, kimisi camdan bakan çocuk çizdi. Hatta kapıdan çıkan çocuğumuz bile var =)))



 

Hiç yorum yok: