6 Haziran 2015 Cumartesi

Küçük Kurbağa - Karne Hediyesi

  Merhabalar Efendim =))
Okulda çocuklarımızla geçirdiğimiz şu günler ne kadar garip değil mi ? Bir yandan miniklerimizden ayrılmanın verdiği burukluk,diğer yandan gelişim raporu yazma telaşı, gelişim raporunu sunuma hazırlama, eee son defa çocuklarımıza vereceğimiz minik tatlı sürprizleri de hazırlamak lazım ,öğrencilerin eşyalarını toplama vs derken yoğun geçen günler ve tatili iple çekmek .. :) Yaşadığımız duygular güzel ülkemin bir günlük hava durumu gibi. Güne yağmurla başlayıp öğlen saatlerinde günlük güneşlik olan akşama da kar yağan günler gibi karmakarışık duygular :)
Ayyy neyse asıl konumuza geçelim. Çocuklarıma karne hediyesi olarak okulunu bitirip Halley bisküviyi kapan mezun kurbağcık yaptım. Kesilecekleri kestim,simledim sadece halley alıp yapıştırmak kaldı. Ama bir tane örnek yaptım :)
Keplerin püsküllerini nakış ipinden yaptım.
Hepsi bitince fotoları eklerim.
Diğer karne hediyelerim için Buraya Tık Tık ve Şuraya Tık Tık lütfen :)
İyi Çalışmalar.Mutlu Kalın :)








Hiç yorum yok: