27 Ağustos 2015 Perşembe

Soda Şişesinden Kurbağa

2014 - 2015 Eğitim Öğretim yılının son etkinliği sizlerle =)
Merhabalar Efendim !
Evde sodayı çok seven bir kocacık olunca soda şişelerinin birikmesi çok uzun sürmüyor. Hatta şimdiden iki üç yıl yetecek soda şişesi var. Artık çıkan şişeleri geri dönüşüme atıyorum. Tamam okul öncesi öğretmenlerinin evinde bir takım "çöpler (aslında onlar sizin gördüğünüz gibi çöp değil :)) )" bulunabilir ama fazlası zarar hele ki çok düzenli olmayıp benim gibi dağınık  olanlar için bu duruma bir yerde dur demek lazım yoksa bir çığ gibi büyür ve komşular belediyeye çöp ev ihbarında bulunabilir :)
Şaka bir yana benim lisedeki çok sevdiğim öğretmenim Arzu hocamdan (Arzu Özyürek) kalma bir alışkanlık bu bazı şeyleri biriktirmek. O  bizi alıştırmıştı şampuan şişeleri,soda şişeleri,parlak çikolata kağıtları gibi daha nice şeyleri biriktirmeyi. Hem o zamanlar bu kadar çok malzeme yoktu hemde minik parmakları çalıştırmak için pahalı şeylere gerek yok her şey bize malzeme olabilir,yaratıcılığımız gelişir. Bir taşla iki, üç, beş kuş ;)) 











Hiç yorum yok: